Reklamácie, záruka, servis
- Všeobecné informácie
- Záruka, záručný list
- Ako postupovať pri reklamácii
- Ako postupovať pri reklamácii
- Pozáručný servis
Kvalita a kvantita tovaru, ktorý Vám posielame, je kontrolovaná spravidla u výrobcu, ak nie je tovar výrobcom zapečatený, býva kontrolovaný pri balení v našom obchode. Aj napriek tomu sa môže stať, že so zakúpeným výrobkom nie ste spokojný/á alebo nezodpovedá Vašim predstavám. V tomto prípade môžete tovar, ak je nepoškodený a v pôvodnom obale, vrátiť do 14 dní od dátumu zakúpenia.
Ak bude na predajnom doklade/faktúre uvedené IČ alebo DIČ, nákup podlieha Obchodnému zákonníku. Zákazník v takom prípade nemá automaticky nárok na 24 mesačnú záručnú dobu, ani na možnosť vrátenia tovaru počas 14 dní od zakúpenia výrobku (zákazník nie je spotrebiteľom).
Záruka
Ku každému výrobku, ktorý u nás koncový zákazník (spotrebiteľ) zakúpi, poskytujeme záručnú dobu v dĺžke 24 mesiacov podľa Občianskeho zákonníka.
Pri uplatňovaní záruky je potrebné predložiť doklad o zakúpení - faktúru (Rechnung) a záručný list k výrobku (Garantie, Warranty card) ak bol výrobcom priložený.
Ďalšie informácie týkajúce sa problematiky záruky v krajinách EÚ nalezneze na webe Európske spotrebiteľské centrum SR.
Ako postupovať pri reklamácii
- vyplňte tento elektronický formulár pre zadanie reklamácie, postupujte podľa uvedených inštrukcií
- v prípade všeobecných otázok alebo otázok o stave reklamácie nás kontaktujte e-mailom na info@tiphardware.cz
Autorizované servisné strediská
U vybraných výrobcov je možné servis zakúpeného výrobku vyriešiť priamo v autorizovanom servise. Odporúčame navštíviť webové stránky vybraného výrobcu a v sekcii Podpora/servis zistiť podrobnosti a podmienky pre vybavenie servisného zásahu. V prípade servisného zásahu vrámci záručnej doby bude nutné servisnému stredisku k výrobku priložiť kópiu dokladu o zakúpení (Rechnung) a potvrdený záručný list (ak bol priložený výrobcom). Štandardne nie sú záručné listy potvrdzované, predovšetkým z dôvodu zachovania originálneho balenia výrobcu. Ak budete potrebovať potvrdiť záručný list, pošlite ho prosím doporučene spolu s kópiou dokladu o zakúpení na našu adresu, potvrdíme ho a obratom pošleme späť na Vašu adresu. Posielajte na FB Handel und Service GmbH, P. O. BOX 8, 46334 Hrádek nad Nisou, Česká republika.
Adresa pre zasielanie zásielok
Zaslanie Slovenskou poštou, prepravnou spoločnosťou DPD alebo Geis
FB Handel und Service GmbHP.O.BOX 8
46334 Hrádek nad Nisou
Česká republika
+420 910 126 892
Servis po uplynutí záruky
Radi Vám vybavíme okrem štandardného záručného servisu aj servis po uplynutí záruky zakúpeného výrobku. Výrobky posielame do autorizovaných servisov, alebo priamo výrobcom. V prípade vykonania pozáručnej opravy prostredníctvom autorizovaného servisu výrobcu sa cena opravy riadi cenníkom a podmienkami tohto servisu. O cene opravy Vás budeme vopred informovať a prepošleme Vám cenový návrh servisu. So zaslaným cenovým návrhom môžete súhlasiť a nechať vykonať opravu, alebo odmietnuť. Niektoré servisné strediská si účtujú paušálny poplatok za spracovanie cenového návrhu a diagnostiku vo výške 20-30 EUR bez DPH, ktorý je požadovaný v prípade odmietnutia cenového návrhu opravy. V prípade súhlasu s opravou tento poplatok nie je účtovaný! Iné servisy si neúčtujú žiadne poplatky ani v prípade odmietnutia cenového návrhu opravy, záleží teda na značke Vášho tovaru. Na pozáručnú opravu tovaru je poskytovaná servisom záruka spravidla 6 mesiacov od predania tovar. Záruka sa samozrejme vzťahuje iba na predmet opravy.
Poplatky
Z našej strany je účtované poštovné do servisu v rámci Nemecka (cca 7 EUR v prípade tovaru do hodnoty 500 EUR, prípadne aj dodatočné poistenie 4 EUR až do hodnoty tovaru 2500 EUR). Ďalej je účtovaný manipulačný poplatok 10 EUR za spracovanie Vašej pozáručnej opravy, ktorý zahŕňa prácu s vybavením tejto opravy (preklady, komunikácia so servisom - fax, email, telefón, balné atď.). Tovar Vám po vykonaní alebo odmietnutí opravy pošleme naspäť podľa Vašich pokynov na Vami zadanú adresu. Poštovné v rámci SR je 9 EUR vrátane DPH. Tovar pošleme na dobierku alebo môžete čiastku uhradiť prevodom na účet.
Pred odoslaním tovaru, ktorý už nie je v záruke a ktorý máte záujem opraviť, nás prosím najprv kontaktujte!